Zamówienie AnyDesk Standard

Zamówienie: AnyDesk Standard

Ze względu na fakt, że licencjonowanie AnyDesk jest dość skomplikowane (i wielu Klientów ma problemy z jego zrozumieniem) - nie oferujemy możliwości natychmiastowego zakupu licencji, w formie sklepu internetowego. To mogłoby prowadzić do sytuacji, w której kupując "w ciemno" - popełniasz błąd.
A ponieważ wygenerowanej licencji nie można zwrócić, ani anulować - poniósłbyś konkretną stratę. Nie chcemy takich pomyłek.

Dlatego weryfikujemy każde zamówienie pod kątem poprawności zamawianej licencji oraz sprawdzamy, czy dokonałeś optymalnego do swojej sytuacji wyboru. Często prawidłowa analiza pozwala zaoszczędzić na licencjach.

Być może trwa to nieco dłużej - ale masz pewność, że kupujesz właściwy produkt.

Proces zakupu wygląda następująco:

  1. Wypełniasz poniższy formularz i wysyłasz zamówienie.
  2. Twoje zamówienie jest sprawdzane i jeśli nasi eksperci uznają, że być może popełniasz błąd - zadzwonimy do Ciebie, aby omówić Twoją konkretną sytuację i doradzić w wyborze odpowiedniej licencji.
  3. Po weryfikacji Twojego zamówienia - generujemy i wysyłamy Ci fakturę pro-forma.
  4. Opłacasz fakturę. Po otrzymaniu zapłaty - występujemy do producenta, aby wygenerował dla Ciebie odpowiednią licencję.
  5. Przesyłamy Ci licencję e-mailem.
Z reguły cały proces nie trwa dłużej niż 1 dzień roboczy.

Formularz zamówienia:

Ze względu na na indywidualny charakter licencji, jest ona każdorazowo wyceniana dla konkretnego przypadku. Prosimy o zostawienie danych kontaktowych – a ktoś od nas skontaktuje się Państwem aby omówić szczegóły.

    Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:

    Adres e-mail:

    Telefon:

    NIP Firmy:

    Liczba równoczesnych połączeń:


    Opcje dodatkowe:

    (1 209,48 zł/rok + VAT)

    *Opłata za licencję to opłata roczna z automatycznym przedłużeniem umowy.

    << Powrót