Którą licencję AnyDesk wybrać?
Solo VS Standard VS Advanced…
Sposób licencjonowania AnyDesk może powodować zakłopotanie. Niejednoznacznie zdefiniowane terminy, takie jak „użytkownik”, „sesja”, „urządzenie” – powoduje, że nawet rozsądni klienci mogą poczuć się zagubieni. W tym artykule postaramy się rozwiać wątpliwości i odpowiedzieć na pytanie, jakiej licencji potrzebujesz. Zachęcamy także każdorazowo do kontaktu, aby przeanalizować Twój konkretny przypadek. To nic nie kosztuje – a unikniesz błędu.
Wersja Solo jest przeznaczona dla osób, które pracują same (samozatrudnieni, freelancerzy itd.).
Licencja ma następujące parametry:- Tylko jeden użytkownik (tylko Ty),
- Max 100 kontrolowanych komputerów zdalnych (dostęp nienadzorowany),
- Nieograniczona liczba połączeń interaktywnych,
- Tylko jedno połączenie na raz (w tym samym czasie).
Wersja Standard to podstawowa wersja biznesowa
Licencja ma następujące parametry:- 20 użytkowników,
- Max. 500 kontrolowanych komputerów zdalnych (dostęp nienadzorowany),
- Nieograniczona liczba połączeń interaktywnych,
- Tylko jedno połączenie na raz (w tym samym czasie). Kolejne równoległe połączenia wymagają kolejnych licencji.
Wersja Advanced to najbogatsza wersja, przeznaczona dla większych organizacji. Oferuje dodatkowe funkcje, jak instalacja przez zasady grupy w środowisku domenowym, wiersz poleceń, a także wsparcie telefoniczne świadczone przez producenta.
Licencja ma następujące parametry:- 50 użytkowników,
- Max 1000 kontrolowanych komputerów zdalnych (dostęp nienadzorowany),
- Nieograniczona liczba połączeń interaktywnych,
- Dwa połączenia na raz (w tym samym czasie). Kolejne równoległe połączenia wymagają kolejnych licencji.